1987-CUPONAZO-Grupo_Revision-05
1987-CUPONAZO-Grupo_Revision-03
1987-CUPONAZO-Grupo_Revision-04
1987-CUPONAZO-Grupo_Revision-01
1987-CUPONAZO-Grupo_Revision-02
Formato/tipoloxía:
Dimensións:
6,1 x 10,5 cm

En 1987, a ONCE decidiu cambiar o seu sorteo para aumentar a recadación de fondos. A principal medida da reforma foi a creación dun premio único semanal de 100 millóns de pesetas, que a propia organización denominou o Cuponazo. O Grupo Revisión foi o creador e deseñador dos voletos ata 1988. Un dos aspectos máis destacados do deseño é a súa capacidade para integrar unha homenaxe cultural —o retrato ilustrado dun personaxe— nun sistema gráfico ríxido, repetitivo e normativo. O cupón funciona así como un microsoporte de difusión cultural, accesible e popular, algo moi característico da ONCE nas décadas finais do século XX.

Créditos:

ONCE (promotora)

Dereitos:
1987-CUPONAZO-Grupo_Revision-05

Relacionados - Arquivo do deseño

Relacionados - Recursos