Cuponazo da ONCE
- Formato/tipoloxía:
- Dimensións:
- 6,1 x 10,5 cm
En 1987, a ONCE decidiu cambiar o seu sorteo para aumentar a recadación de fondos. A principal medida da reforma foi a creación dun premio único semanal de 100 millóns de pesetas, que a propia organización denominou o Cuponazo. O Grupo Revisión foi o creador e deseñador dos voletos ata 1988. Un dos aspectos máis destacados do deseño é a súa capacidade para integrar unha homenaxe cultural —o retrato ilustrado dun personaxe— nun sistema gráfico ríxido, repetitivo e normativo. O cupón funciona así como un microsoporte de difusión cultural, accesible e popular, algo moi característico da ONCE nas décadas finais do século XX.
- Créditos:
-
ONCE (promotora)
- Dereitos:
-
Imaxes © Fundación DIDAC
Relacionados - Arquivo do deseño
Revista “El Recreo Compostelano”
Imprenta de José Núñez Castaño
\
1842-1943
Portada revista “Nós”
Alfonso Daniel Rguez. Castelao
\
1922–1935
Libro “Dolmen”
Manuel Torres
\
1927